Jumaat, Januari 22, 2010

Letihnya berjalan.....

Hari ni, rutin seperti biasa lepas siap nak gi hantar Aiman rumah mak mentua. Selalu aku masuk Masjid Negeri shortcut, kalau tutup pintu masjid negeri aku lalu bawah fly-over. Tapi kerap masuk masjid negeri, macam harini pun lalu ikut masjid negeri. Lepas hantar Aiman aku balik ke rumah untuk ambil putra dan hantar dia ke sekolah. Kebiasaannya aku akan lalu bawah fly-over dan aku masuk simpang Hospital Tropical (dulu Srigim). Tapi hari ni aku masuk ikut pintu utama masjid negeri nak keluar ikut pintu belakang la. Tup-tup pintu belakang masjid negeri tutup....huaaaaa
Alamatnya aku kena berjalan dari masjid ke Pangsapuri Harmoni Ya Allah..dugaan waktu pagi...Aku kena park keta kat masjid negeri pas tu berjalan la ke rumah...penat la. Dah ambik Putra nak p hantar dia kat Tadika Masjid Negeri kena jalan lagi...huaaaa penat lagi. Pagi-pagi dah kena x-cercise...aku siap tanya putra dia penat tak berjalan, tapi dia kata dia tak penat..malunya..
Lepas hantar putra, aku pun pi ambik keta nak menuju ke ofis yg mengambil masa 5 minit dari masjid negeri dan rumah aku. Ni kali ke2 aku kena macam ni...tension tul....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa komen anda?