Khamis, Julai 21, 2011

Dapurku....

Antara kek & cc & dessert yg di order dan ada yg dibuat utk perut sendiri dan famili...hahahaaha dah habis idea nak tulis tajuk, last2 aku buh ja tajuk Dapurku, sbb pic2 kat bawah ni semua dibuat didapur hahahahhaa baru nak upload...kalau kerajinan melanda mmg cepat aku upload hasil kerja tangan ku, tapi kalau kemalasan mengambil tmpt kerajinan aku, jd mcm ni la, last month or last 2 month punya kerja baru nak upload this month....
Kek Ni member aku Fifah dr Pej.Agama order,utk makan2 kat opis dia..

Ni kek utk abg Ipar aku pergi merisik & bertunang bulan sudah kot, tak ingat plak...

kek dr tepi....
Cup cake Order dari schoolmate Hanna....tak  pernah jemu order Cupcake ni...Thanks a lot Hanna..

Bukan takat Hanna ja, anak2 dia punya Birthday pun dia order Cupcake ni...rasa mcm dah lebih 10 kali dia order Cupcake ni, cuma aku ubah sikit la deco2 ni...

Apakah ini? hhahah ni la Agar-agar lapis, aku buat buh dlm bekas plastik je,...saja ja buat
Cupcake ni pun Hanna order, kdg2 dia order bkn utk majlis tapi saja nak makan kat rumah...

Kek ni aku tak ingat dah bubuh ka belum dlm blog, lantak la cuci mata...kek Strawberi Coklat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa komen anda?