Isnin, Februari 01, 2010

Penatnya....

Hari ni 01.02.2010 adalah hari yang memenatkan..

Awal pagi dah rush nak mai keja. Dah la bangun lewat, Aiman semalam tidur lambat, letih melayan dia. Pagi tadi tak leh hantar putra ke sekolah sbb mmg dah lambat, kalau ikut boleh lagi nak gi hantar putra tapi aku kena ganti fifah yang EL sebab mak dia sakit, so at last mak aku yg gi hantar putra kesian gak sbb jalan kaki,
Hari ni plak awal bulan Ya Allah ramai public yg datang bayar...pastu aku ni sat lagi dok kerusi fifah buat kasyer, sat lagi duk kerusi aku buat penyata tunggakkan (kerja aku la)..mcm tu la sampai nak balik ni, kalau ikutkan aku tak tulis sekarang ni kerja banyak tapi memandangkan sistem speks tak leh cetak penyata bulan 1 so leh la catit kat sini sikit...nak balik dah...Penatnya hari ni....tension....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa komen anda?