Khamis, September 29, 2011

Raya part 4

Bersambung dari raya part 3, sekarang part 4, walaupun syawal dah abis tp gambar2 byk lagi tak upload...kemalasan melanda diri. Malas betul nak uploasd pic, nak kena tunggu...tak suka tak suka...tak apa kita buat perlahan2...ok ni sambungan dari majlis akad nikah haritu...layanzz...
Ni saudara mara En Suami (sebelah arwah bapanya)...
Ni dok tgh tunggu Ponu turun, yg baju biru tu adalah bapa ponu..

Ni belum atau dah? tak perasan plak ..belum kot...

Ni la saat2nya....aku nikahkan dikau.....tapi yg lawaknya bapa pengantin lupa nama penuh anaknya....ke dia lupa nama penuh dia....tp mmg ada dia tersasul nama time tu...

Alhamdulillah.....dah selamat bernikah...moga kekal hingga ke Jannah...amin..

comot betul Putra...main tak hengat....

Ni la Ponunya...Nur A'qilah....En.Suami dpt kakak ipar muda...hihihihi muda dr saya 2 tahun...apapun kitaorang ttp Mak/Pak Su..diorang ttp Mak/Pak Long...hihihihi

Hantaran cincin dan wang mas kahwin...

antara tetamu yg hadir...
Saat menyarungkan cincin ke jari manis isteri.....seyes baju pengantin ponu mmg cantik, tp ada pelik sikit...
ponu mencium tangan maplei...
ni plak tgh menunggu makanan yg tak sampai2...agak hangin juga la belah kitaorang...saya ni seyes tak makan apa pun dari Penang, adalah kunyah kuih raya 2-3 biji...lepas selesai majlis akad nikah kita ingat boleh terus la mengisi perut...tapi kitaorang tunggu hampir pukul 9.45 baru boleh makan,..mmg lapar gila, bukan saya saja, semua la...
Dapat makan juga, walaupun lauk yg dibubuh oleh penuang-penuang lauk tu amat sikit, makan la juga utk mengisi perut....lepas makan kami pun balik...bila balik saya terus buka peti sejuk, cari makanan. Nasib baik teringat nasi tomato yg adik bagi tgh hari tadi, aku dgn mak pun makan la nasi tu dgn lauk kelmarin yg tak habis...hihihi
ok sambung part 5 plak...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa komen anda?