Jumaat, Ogos 26, 2011

Saya suka dia.....

Saya suka dia....siapa dia?..dia ialah Irma Hasmi....sejak dia pakai tudung,Irma semakin cantik, ayu, anggun...tak tau la nak kata...dia cantik sgt. Selepas bertudung rasanya rezeki Irma semakin melimpah ruah...sapa kata bertudung tak laku? please la... saya suka kalau fazura plak yg pakai tudung dia pun nampak ayu,cantik, anggun bila bertudung, dia pun cakap dia berhasrat nak pakai tudung...saya suka. Di bawah adalah pic artis2 yg dah bertukar imej dan akan bertukar insyallah...harap2 mereka kekal, dan moga hidayah sentiasa bersama mereka dan juga kita semua..amin..
Irma Hasmi yg sgt cantik....Irma bertudung selepas balik dari Umrah..saya suka cara Irma tak bising pun, balik2 terus bertudung, tak macam setengah artis yg cakap nak bertudung, tp tak juga....

Catriana Ross dpt hidayah pakai utk menutup aurat hanya di butik,...hidayah Allah ada dimana saja.
Sheila Rusly pun balik dari Haji terus bertudung..tak bising pun...low profile...
Puan Wardina mmg dah lama bertudung, tapi saya suka cara dia, dia masih bertudung dan banyak beri motivasi ttg penghijrahan dirinya...ambil la iktibar ye..
Fazura, ada menyatakan hasrat utk kekal bertudung selepas banyak menerima watak sebagai gadis bertudung..cantikkan
dia..mmg sgt cantik...saya suka juga..

Norkhiriah...dia juga sudah menutup kepala selepas bersalin anak ke-2....dan dlm proses utk bertudung sepenuhnya. Saya suka statement Nor dlm rancangan ketuk2 Ramadhan, tak tau mcm mana nak tulis, tpi yg saya faham dia kata, kenapa kita tak berterima kasih pada Allah s.w.t selepas Dia beri kita kesenangan, sbb tu la Nor terpikir utk berubah...dan Nor kata bertudung itu WAJIB ya...
** kecantikan itu Milik Allah s.w.t,  jgn la kita lupa ye...
** Allah swt bukan saja menguji hambaNya dlm bentuk kesusahan, malapetaka,keperitan,kesakitan tetapi Allah swt juga menguji hambaNya dgn kesenangan, kekayaan,kesihatan yg baik. Allah swt nak tgk yg senang ni bersyukur tak dgn pemberianNya, bertrima kasih ke tak.... ok setakat ni dulu, Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

apa komen anda?